Ένα χρόνο μετά…

Ιούνιος 19th, 2013 § Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα χρόνο μετά… § permalink

…και κάτι μήνες βασικά μιας και το τελευταίο ποστ ήταν τον Απρίλη του 2012. Βρε πώς περνάει ο καιρός!

Τελευταία φορά τα είχαμε πει λοιπόν πέρσι, πριν από εκείνες τις ανεκδιήγητες εκλογές, στις οποίες ο Σαμαράς, αφού έπαιξε μπαλάρα στο Ελλάδα-Ρωσσία στο Euro 2012, έγινε πρωθυπουργός, πράγμα το οποίο όλοι πιστέψαμε ότι θα έδινε την τελευταία βολή στο μπαμπά της Ντόρας – πράγμα φυσικά που ο ίδιος διέψευσε – όπως άλλωστε και τους νόμους της φύσης χρόνια τώρα. Μαζί του, ο «διαφορετικός» Βαγγέλας και ο «υπεύθυνος αριστερός» Φώτης πήγαν κολαούζο μήπως και φάνε και αυτοί λίγα από τα ψίχουλα της Ρηγίλλης που έγινε Συγγρού κάπου στην πορεία. Εκτός από τους παραπάνω ανεκδιήγητους, μία συμμορία νεοναζί φασιστών βρήκε φως και μπήκε και αυτή, μιας και ως γνωστό όλοι οι καλοί χωράνε.  Για την εν λόγω συμμορία δεσμεύομαι να γράψω αναλυτικά περισσότερα κάποια στιγμή.

Μετά από ένα χρόνο συνέχισης του σωσίματος της χώρας και στιβαρότητα στο τιμόνι του καραβιού που λέγεται Ελλάδα με σταθερή (και αδιαπραγμάτευτη) πορεία προς τα βράχια, η χώρα μετράει εκατομμύρια ανέργους (με πάνω από 50% των νέων χωρίς δουλειά), εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο να είναι ήδη εκτός Ελλάδας σε αναζήτηση ενός καλύτερου αύριο, φτώχεια και δυστυχία. Όλα αυτά και πολλά άλλα συνθέτουν φυσικά το περίφημο success story του Σαμαρά και μας δίνουν καθαρούς λόγους για να ζητοκραυγάζουμε μέρα-νύχτα γιατί δεν χρεοκοπήσαμε χρεοκοπώντας. Η οικονομική χρεοκοπία φαίνεται μάλιστα να είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι της συνολικής χρεοκοπίας μιας και στην πορεία προς το φως του τούνελ (που από ότι φαίνεται είναι φορτηγό τρένο που έρχεται από την άλλη) χάσαμε την αξιοπρέπεια, την αξιοπιστία και τέλος την ίδια την δημοκρατία μας, αν είχαμε ποτέ τέτοιο πράγμα.

Τα τελευταία γεγονότα που με κάναν να ξαναπιάσω το πληκτρολόγιο και αν το κοπανήσω αδυσώπητα μέχρι να βγει αυτό που διαβάζετε, αποδεικνύουν μέχρι αυτή την ώρα την τραγικότητα της κατάστασης. Εν ολίγοις, μιας και μάλλον ξέρετε ήδη τι έχει γίνει μέσες άκρες, ο «βαρύς» Κεδίκογλου
(παρένθεση)
http://www.youtube.com/watch?v=FMJoEj2YxIM
(κλείνει η παρένθεση)
αποφάσισε με περίσσιο πολιτικό θάρρος να κλείσει την ΕΡΤ μέσα σε 6 ώρες (με υπουργική απόφαση – πράξη νομοθετικού περιεχομένου – άλλο σκάνδαλο αυτό, μιας και υποτίθεται ότι αυτές βγαίνουν για θέματα ύψιστης σημασίας που δεν προλαβαίνουν να περάσουν από τη βουλή γιατί είναι απόλυτα time sensitive), ακολουθώντας την τακτική «όλοι μέσα στο τσουβάλι και το τσουβάλι στο ποτάμι». Σε αντίθετη περίπτωση φυσικά θα έπρεπε πρώτα να απαντήσει τι σημαίνουν τα παρακάτω, ξεχωρίζοντας τα χλωρά από τα ξερά και βάζοντας τα χεράκια του και βγάζοντας τα ματάκια του (δείτε και φωτογραφίες εδώ):

Ανθή Σαλαγκούδη.
(κουκλάρα, δεν θέλω αντιρρήσεις)

Κόρη του Γιώργου Σαλαγκούδη, πρώην βουλευτή και υφυπουργού ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας.
Η εκπομπή της με τίτλο “136” κοστίζει περίπου ένα εκατομμύριο τον χρόνο.
Εκτός από την εκπομπή, τον Σεπτέμβριο του 2012 προσελήφθη ως “προσωπικό ειδικών θέσεων”.
Μισθός 3.500 χιλιάδες ευρώ.

Μανούσος Καμπανέλης.
Διευθυντής γραφείου του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ.
Επάγγελμα γυμναστής, από Εύβοια…
Διευθυντής Γραφείου του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ Νίκου Σίμου(φωτο).
Μέτοχος κατά 99% της εταιρείας Μ.Ι.Καμπανέλλης και ΣΙΑ ΟΕ με διακριτικό τίτλο OKEANIS και web site www.okeanis.gr.
Στους server της εταιρείας φιλοξενούνται οι προσωπικές σελίδες του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό Σίμου Κεδίκογλου…
Για το συγκεκριμένο φυντάνι έχουμε πολλά για την γούνα του, αλλά δεν είναι του παρόντος.

Μισθός 3.500 χιλιάδες ευρώ

Σταύρος Οικονομόπουλος
Εκ Μεσσηνίας, ειδικός σύμβουλος σε θέματα ραδιοφωνίας.
Μισθός 3.500 χιλιάδες ευρώ

Ματίνα Ρίτσα.
Ειδική σύμβουλος για θέματα… επικοινωνίας…
Υποψήφια με την Νέα Δημοκρατία στην Εύβοια, λαμπρό μέλος της γαλάζιας “στρατιάς συμβούλων” στην ΕΡΤ.
Δεν έχει περάσει ούτε από έξω από το κτήριο της ΕΡΤ.
Μισθός 3.500 χιλιάδες ευρώ.

Μενέλαος Σεβαστιάδης.
Συντονιστής αθλητικού ραδιοφωνικού προγράμματος.
Κουμπάρος του διευθυντή Γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, κ. Γιώργου Μουρούτη.
Μισθός 3.500 χιλιάδες ευρώ

Γεώργιος Αντωνίου, συντονιστής Α προγράμματος της ΝΕΤ.
Κουμπάρος Αντώνη Σαμαρά.
Μισθός 3.500 χιλιάδες ευρώ.

Ο κ. Κεδίκογλου φυσικά δεν είναι άγνωστος στην ΕΡΤ και ο ίδιος μιας και το παρακάτω quiz απαντιέται πολύ εύκολα:
Ποιος είναι αυτός, που, ενώ διορίστηκε συμβασιούχος στην ΕΡΤ, μέσα σε μια νύχτα (είδες άμα έχεις μπάρμπα, ή για την ακρίβεια: μπαμπά από τη Κορώνη), η σύμβασή του μετατράπηκε σε αόριστου χρόνου;
Ποιος είναι αυτός, που, αφού «τακτοποιήθηκε» η προϋπόθεση να είναι εργαζόμενος αορίστου χρόνου στην ΕΡΤ, κατόπιν επιλέχτηκε εντελώς αξιοκρατικά (είδες άμα έχεις μπάρμπα, ή για την ακρίβεια: μπαμπά από τη Κορώνη), να είναι αυτός που πήγε για «μετεκπαίδευση» στην Αμερική;
Ποιος είναι αυτός, που, ενώ βρισκόταν στην Αμερική για 4 ολόκληρα χρόνια και «μετεκπαιδευόταν», η ΕΡΤ του πλήρωνε κανονικότατα, επί τετραετία, το μισθό του;
Και ποιος είναι αυτός, που, ενώ η ΕΡΤ του πλήρωνε επί 4 χρόνια το μισθό του για να «μετεκπαιδεύεται» στην Αμερική, όταν επέστρεψε – «μετεκπαιδευμένος», πια, με τα λεφτά της ΕΡΤ – μετακόμισε σε ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό;
Ε; Ποιος;…

Αφού λοιπόν έδειξε, και αυτός και ο Σαμαράς, «πολιτική βούληση» να πετάξει στο δρόμο εργαζομένους που και μια χαρά έκαναν τη δουλειά τους (όχι όλοι, αλλά είπαμε δεν μας νοιάζει το ξεσκαρτάρισμα αυτή τη στιγμή σύμφωνα με την κυβέρνηση – εξάλλου η γενίκευση είναι αρχή φασισμού), μετρήστε γεγονότα που συνέβησαν μετά, τα οποία αμφιβάλω αν ποτέ θα βρεθούν υπόλογοι:

1) Ο «νεός» φορέας που θα αντικαταστήσει την ΕΡΤ σύμφωνα με το γαλάζιο κεφάλι είναι η ΝΕΡΙΤ (νέα ελληνική ραδιοφωνική ιντερνετική τηλεόραση; γιατί το Ι είναι με τον αγγλικό όρο και όχι με τον ελληνικό; ψιλά πράγματα). Οι μέγιστοι εγκέφαλοι φυσικά δεν έκλεισαν ποτέ το www.nerit.gr πριν βγάλουν τις ανακοινώσεις, με αποτέλεσμα να γίνουν ρεζίλι των σκυλιών στα πέρατα της οικουμένης (π.χ. Bloomberg) όταν ιδιώτης το έκανε πριν από αυτούς. Και ως εδώ καλά. Μία βδομάδα μετά λοιπόν, τα σαΐνια της ΝΔ (προφανώς) ανάγκασαν τον εθνικό διαχειριστή domain .gr (https://grweb.ics.forth.gr/) να ΣΒΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ εντελώς παράνομα με συνέπεια αυτή τη στιγμή να μην λειτουργεί το εν λόγω νόμιμα αγορασμένα site – απλά γιατί δεν τους άρεσε.

2) Το συμβούλιο της επικρατείας με προσωρινή διαταγή αποφάσισε την επαναλειτουργία της ΕΡΤ άμεσα με αναστολή της υπουργικής απόφασης (η απόφαση εδώ) για τις παραγράφους που διέκοπταν τη μετάδοση των εκπομπών και τη λειτουργία των sites καθώς και τις συχνότητες της ΕΡΤ. Στο καπάκι, από το Αθηναικό Πρακτορείο Ειδήσεων εμφανίστηκε ένα κείμενο «διευκρινήσεων» το οποίο υποτίθεται ότι ερχόταν από το νομικό συμβούλιο της κυβέρνησης αλλά πλασαρίστηκε παντού σαν διευκρινήσεις από το ίδιο το ΣτΕ και έλεγε τα ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ από την προσωρινή διαταγή. Πρακτικά δηλαδή, είτε το νομικό συμβούλιο προέτρεπε την κυβέρνηση να αγνοήσει την διαταγή του ανώτατου δικαστηρίου της χώρας ή το ΣτΕ τρελάθηκε και αποφάσισε να αναιρέσει τον εαυτό του. Το αποτέλεσμα; Την Τετάρτη ο πρόεδρος του ΣτΕ, Κωνσταντίνος Μενουδάκος, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για τις δήθεν διευκρινίσεις για την προσωρινή διαταγή που «διέρρεαν» από κέντρα που δεν έχουν καμία σχέση με το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο και οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ κατέθεσαν μήνυση στον Στουρνάρα και στον Κεδίκογλου στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για τη μη συμμόρφωση στη διαταγή.

3) Ο τηλεοπτικός σταθμός 902 δάνεισε την συχνότητά του στους εργαζόμενους της ΕΡΤ ώστε να μπορούν να κάνουν τηλεοπτική εκπομπή (η οποία ήδη άρχισε να εμφανίζεται σε εκατοντάδες sites με streaming – κυρίως με την βοήθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ραδιοσταθμών -EBU η οποία μάλιστα εδρεύει και στην πόλη που μένω). Εδώ άρχισαν τα ωραία. Η φοβερή και τρομερή πλατφόρμα DIGEA (που κάποιοι αναρωτιόντουσαν όταν φτιάχτηκε πως και αποφάσισε η κυβέρνηση να τρέξει την «ευρωπαϊκή οδηγία» για την μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση και τελικά όλοι καταλάβαμε ότι απλά επρόκειτο για ένα μονοπώλιο των καναλαρχών (η πλατφόρμα ανήκει στους σταθμούς ALPHA, ALTER, ANT1, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, MEGA, ΣΚΑΪ και STAR). Και με τον χειρότερο τρόπο μάθαμε ότι η εν λόγω πλατφόρμα, μόνο ανεξάρτητη δεν είναι, μιας και η κυβέρνηση έδινε διαταγή να κόβεται το σήμα του 902 κάθε λίγο επειδή βοηθούσε τους εργαζομένους της ΕΡΤ. Και δεν μιλάμε για απλό κόψιμο, μιλάμε για έναν τουλάχιστον άνθρωπο επάνω από ένα διακόπτη 24/24 και 7/7 μιας και το σήμα έπεφτε κυριολεκτικά δευτερόλεπτα μόλις ο 902 έδειχνε κάτι από ΕΡΤ, ακόμα και στα πλαίσια των ενημερωτικών εκπομπών του! Δείτε οπωσδήποτε την τρολλιά που έκαναν οι εργαζόμενοι στον 902 δείχνοντας το πρόβλημα με τον πιο αστείο τρόπο. Φυσικά η πράξη αυτή ήταν καθόλα παράνομη, μιας και αν ένα κανάλι παρανομεί με τον οποιοδήποτε τρόπο (όπως ισχυρίζονταν η κυβέρνηση με την απειλή που έστειλε προς πάντες και καταδικάστηκε επίσης διεθνώς – ελληνικά) υπάρχουν διαδικασίες όπως καταγγελία στο ΕΣΡ κτλ. Το διακοπτάκι που κλείνανε δεν είναι μέσα σε αυτές πάντως.

In other news, η μέγιστη διανοούμενη και φιλόσοφος κ. Βούλτεψη (φυσικά από τη ΝΔ) μας αποκάλυψε ότι οποιοσδήποτε διαφωνεί ανά τον κόσμο με το κλείσιμο της ΕΡΤ με τον τρόπο με τον οποίο έγινε, είναι «τσιράκια του Ροθτσιλντ και έμποροι όπλων». Μην γελάτε, αλήθεια το είπε. Σε ευχαριστούμε αγαπητή Σοφία για την αποκαλυπτική ενημέρωση.

Ο Βαγγέλας και ο Φώτης από τη μεριά τους, έσκισαν τα ρούχα τους υπέρ της ΕΡΤ (τώρα την θυμήθηκες Βαγγελάκη;) και φώναζαν εχτές από εδώ και από εκεί ότι θα ψηφίσουν την τροπολογία του ΚΚΕ για την κατάργηση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου, προφανώς γνωρίζοντας ότι αυτή δεν θα πάει ποτέ προς ψήφιση, μιας και ο υπουργός μπορούσε (όπως και έκανε) να μην την δεχτεί. Τζάμπα μάγκες δηλαδή. Περιμένουμε το απόγευμα τη «μητέρα των μαχών» μεταξύ των 3 καβαλέρος, αλλά προβλέπω από τώρα δηλώσεις του στυλ: για την σταθερότητα της πολιτικής ζωής της χώρας (και γιατί οι δανειστές ΠΑΛΙ μας έχουν πιάσει από τα αρ#$%#δια) αποφασίζουμε να κερδίσουμε χάνοντας και να μην ρίξουμε την κυβέρνηση. (γιατί αν την ρίξουμε και πάμε σε εκλογές θα πάμε στα αζήτητα – αυτό δεν το λένε φυσικά αλλά φαντάζομαι ότι έτσι τους εκβιάζει ο Σαμαράς).

Εν κατακλείδι, παρόλο που κανείς δεν είπε ότι όλα ήταν ρόδινα στην ΕΡΤ, η λύση πονάει κεφάλι-κόβει κεφάλι είναι για ηλίθιους. Η εταιρία αν μη τι άλλο ήταν κερδοφόρα, αναμετέδιδε το ΡΙΚ, την Deutsche Well και άλλους σταθμούς στην Ελλάδα, είχε δορυφορικό κανάλι για την ομογένεια, και φυσικά είχε χιλιάδες συμβόλαια που τρέχουν (όπως η αναμετάδοση του κυπέλλου συνομοσπονδιών στην Βραζιλία ή τους τελικούς της Α1 στο μπάσκετ τα οποία «τσίμπησαν» κανονικότατα οι ιδιώτες, εν μέρει εντελώς παράνομα σε χρόνο dt).

Where am I?

You are currently viewing the archives for Ιούνιος, 2013 at Καθημερινή Τρέλα.